♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
*مـــن خـــاصــم عادي بودنت رو ب نمایش نذار*
اینارودوس داشتم باس همین اینجاگذاشتم.........از جایی کپی کردم




 

 



نظرات شما عزیزان:

torque
ساعت21:19---8 تير 1393
بستگی به افکار آیندت و حالو حوسله ی من داره.
پاسخ:بروبابا دلتخوشه حالوحوصله ی توبه من چه


torque
ساعت16:58---7 تير 1393
افکار خاصت تو حلقم...
پاسخ:چه گیری دادی به من آقا من همه چیم توحلق شما خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟ بخیال می شی؟؟؟؟؟؟؟


MAHTAB
ساعت13:17---3 تير 1393
ههلایک لایک
پاسخ:ممنون


parisa
ساعت18:57---2 تير 1393
نمی دانم دوستش دارم یا نه؟

با هم قدم میزنیم…

با هم میخوابیم

دلم که میگیرد آغوش را باز می کند

اما نمیدانم دوستش دارم یا نه تنهایم را …
پاسخ:زیبابود


FaTeMe
ساعت17:57---2 تير 1393
این پستت عالی بود مرسی که بهمون سر زدی بازم بــــیا
پاسخ:حتما میام


(✿◠‿◠)ⓚⓛⓜⓘⓐ (◡‿◡✿)
ساعت12:04---1 تير 1393
مرحله5

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [یک شنبه 1 تير 1393برچسب:,] - [❤❤❤گیتی❤❤❤]
Copy right © TemplateWorld